شناسهٔ خبر: 178426 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی

مجمع سازمان مجری مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی مربوط به اصلاحیه بودجه سال۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجمع عمومی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی، مهدی نورایی مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی و رئیس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی، اعضای هیات‌مدیره و مدیران ارشدسازمان مجری، و سایر اعضای مجمع متشکل از سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت، و وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مجمع، ابتدا علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی، گزارشی جامع از وضعیت اجرایی پروژه‌های سازمان و همچنین از عملکرد و فعالیت‌های انجام شده در خصوص اعتبار پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های درمانی، ورزشی، اداری و پروژه‌های ویژه از جمله احداث مصلای بزرگ امام خمینی (ره) و همچنین پروژه‌های تحویلی سال ۱۴۰۲ سازمان ارائه کرد.

مهناز آقاجانی مدیرکل برنامه بودجه نیز در این مجمع، پیشنهادات اصلاحیه بودجه ۱۴۰۳ ارائه داد که مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت.

به گزارش سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، در پایان جلسه مجمع عمومی، مهدی نورایی مشاور حقوقی وزیر راه و شهرسازی و رئیس امور مجامع و نظارت بر قراردادهای وزارت راه و شهرسازی از مطلوب بودن عملکرد سازمان، نمایندگان دستگاه‌های حاضر در مجمع از گزارش جامع و دستاوردهای مثبت سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با وجود شرایط سخت اقتصادی درسال‌های متمادی ابراز خرسندی و تقدیر کرد.